1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.
  2. Hi Guest, welcome to the TES Community!

Connect with like-minded education professionals and have your say on the issues that matter to you.

Don't forget to look at the how to guide.

Dismiss Notice

Ma new killer thred cos the auld een is brokin......

Discussion in 'Entertainment' started by cosmos, Dec 24, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ok. It luiks like the auld thred isnae wurkin' nae mair so we'll huv tae go oan this een insted.
    They better no lose the auld een though.......ma life is in tha' thred!
    A' ma moosies, ma skelps, ma bosies wi' scabby, ma fechts, the croolties, sneeky ginny, sleepy beerpuss, jaw dee wi' her wite steelettos, geeraff wi' the sgustin' tung, an' ma bestist pal an' a' the ither pets tha' visitid....an' ma mammy.

2. Ok. It luiks like the auld thred isnae wurkin' nae mair so we'll huv tae go oan this een insted.
    They better no lose the auld een though.......ma life is in tha' thred!
    A' ma moosies, ma skelps, ma bosies wi' scabby, ma fechts, the croolties, sneeky ginny, sleepy beerpuss, jaw dee wi' her wite steelettos, geeraff wi' the sgustin' tung, an' ma bestist pal an' a' the ither pets tha' visitid....an' ma mammy.

3. sparklepig2002

sparklepig2002 Star commenter

ah bet it was yous that broke the thread kilofatcat.Ya are lookin'mitey guilty.
    [​IMG]
    heh heh heh

4. giraffe

giraffe New commenter

You keep my tung out of this!
    I am going to have a big sulk if that thread really is broken; it was my comfort and my sanity-saver in tough times. TES needs to save it and preserve its loveliness forever in resin or summat...

5. sparklepig2002

Please TES-please save our thread.
    [​IMG]

6. Ah'm nae luikin' gilty - ah'm luikin' shokt!
    We kin post oan here fae noo oan an' ah'll ask tess tae save the ither thred.
    Eh......how do ah dee tha'?

7. dozymare1957

dozymare1957 Occasional commenter

Billiions has broken twice and they were unable to save it.

I tried to log on this morning to see how all the pets were and got a message from Google Chrome that it was blocked because of the pictures from Pictures of funnycats.com (I think) which is known to contain malware. This may be what broke it.

8. I suppose using pictures from tinternet was always a risk.....
    No matter - the pets ( and mammies) can still carry on here.
    the old thread won't disappear completely will it?

9. sparklepig2002

Ma mam sez ah might not be allowed on t'computer t'nihgt so ah hav to wish yous all a very happy Chrissymas.(Killas mam-ma mam sez she is so exsited about meeting you in Jan.)
    A Chrissymas carrit for ya all.Ah hope there will be enuff for everyone.
    [​IMG]

10. dozymare1957

dozymare1957 Occasional commenter

The thread will stay in your hotlist but if TES have do any housekeeping like they did a couple of months ago it will disappear forever so be warned. You can copy and paste all the comments into a word document if you want to. It's time-consuming but it may be worth doing.

Billions broke again. We are now on our fourth Billions thread!

11. Mary Crissmiss tae the pets an' Mary Crissmiss tae the mammies.
    Ah got a skelp A'READY! Is it ma falt ma mammy leeved the turkee oot? No. Is it ma falt ah jumpt up an' hud a wee tastie? No.
    Ah think she hus a sair heid this mornin'........nat senssa humer tha' woman.
    Ah hopes ye a' git a turkee dinner an' huv a reely fine day
    Lots o' love fae me.....XXXXXXXXXXXXX an' ma mammyxxxxxxx

Thanks for the tip dozy - a nice task for a rainy afternoon!

12. [​IMG]
    I am really confused there is stuff everwhere and everytime I try to see what is in the boxes I'm pushed away. Why? I am only guarding things.
    Hope you all get a taste of the things they are busy making!

13. sparklepig2002

Kilofatcat-has ya mam lost any uv her whisskiss and funny water, cos ah think ma mam has found it. She is behaving in a mighty strange manner....

14. rosievoice

rosievoice Star commenter

Happy Crimblymass to all pets, gargoyles, random chicklets and humins. May 2013 be good to as all.
    Me mam never drinks wisskiss, but she's just had a couple of sore heed pills coz of prosecco. It's a disgrace, no coleyfish for me tea, only meaty stuff. (mutter mutter) Ah'd call the croolties but ah can't be ar5ed....
    Thank yer for the carrits, Ginny. xxxxxxxxx

15. WeeScabbyDug

WeeScabbyDug Senior commenter

Thiz iz fur aw thi mammies wi' sair heids xxx

Ah hud a rubbish Kristmas.. ma mammy didnae get me a prezzie, an' she went oot aw day, sae meh an thi kitten poopit in thi baffroom. We cudnae poopit in thi londry, coz she's got thi baby chikkin's in therr

[​IMG]

Ma mammy sez merry kristmas an' hopes aw thi mammies an petz hud a guid time xxx

16. Ah hud a deid guid crissmiss!
    Ah hud ma turkee dinner an' it wis affae fine sept ma mammy spectid me tae tak the meet aff the bones masel'........ah jist gied her a luik an' she tak it aff. The Hairy Mutt eetid sprowts an' tha' wis a BIG mistake!
    There wis lodes o' ribbin fer me tae play wi' an' lodes o' paper so ah cud dee hidin' an' jumpin' oot a' the Hairy Mutt ha ha ha. Ma mammy sed ah'm simpil so ah didnae need pressies - paper an' ribbin wis a' ah needid. mmmmmmm ribbin.......
    [​IMG]
    Tha' wis a guid game.....

Ma mammy ses she disnae huv a sair heid but she commizirates wi' those tha' dee!

17. WeeScabbyDug

Ye've goat a guid mammy... ma kittn tryit tae help ma mammy wrappit thi prezzies, an' she goat a skelp.
    [​IMG]

18. WeeScabbyDug

An' then ma kittn tryit tae help ma mammy dae her new jigsaw an' help her soart oot thi peeces.. an' she goat a skelp fur thaht an aw.

Dae thi croolites wurk oan Boxin' Day?
    [​IMG]

19. Eeeeee ginny lass, yoor nae luikin' well! Yoor a funny culler an' a'!
    Serve ye richt fer bein' a greedy ginny......bet ginnysis disnae luik as sikk as ye cos she's nise an' disnae stuff her fase wi' carrits.
    Onywye......somthin' much mair portint......ah've herd a roomer the mammies is gittin' togithir in lundin. Ah've nae idea fit a lundin is but dis onyb'dy else think this is a bad idea?
    Dee we reely want the mammies talkin' tae eech ithir? They mite git ideas .....bad ideas fer us!
    Hmmmmmm ah'm needin' a wee think aboot this......

Thread Status:
Not open for further replies.