1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.
  2. Hi Guest, welcome to the TES Community!

Connect with like-minded education professionals and have your say on the issues that matter to you.

Don't forget to look at the how to guide.

Dismiss Notice

killer cat v. wee scabby dug

Discussion in 'Entertainment' started by cosmos, Feb 25, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. WeeScabbyDug

WeeScabbyDug Senior commenter

That wuz so a kizz!!!! See, ye canny keep yer paws aff me!

2. WeeScabbyDug

Uzually ah oanly git dry *** for brekkie, and meat fur dinnr........hoo *** ah'm gettin' baith? ........ uh-oh............

3. WeeScabbyDug

Ma daddy's cummin hame thi day!!!! Ma mammy's no' seen 'im in twa weeks so she's gonna gae an' meet him away doon the road at thi beach...... an' whin they spen' the nicht in a motel at thi beach.......thiz is ma hoalidy agin...............

[​IMG]

4. Hi Cosmos and Killer! Yep...I am actually off to meet OH, who's coming home for good now.........you've got a day or two to plot your revenge, Killer.............. make it a good one.....the dug did go a bit below the belt didn't he....?!!!!! xxxxxx

5. So glad for you Annie....I imagine you'll be busy for the next few days [​IMG]. Killer is being beastly to hairy mutt at the moment-she has taken over his bed and he is shivering with stress. poor beast. It will keep her out of mischief planning revenge on scabby especially after he was less than appreciative of her mouth to mouth recussitation and subsequent collapse. She's only wee!
    Take care Cx

6. [​IMG]

Ah'm thinkin'.........ah'm thinkin...............

7. guinnesspuss

guinnesspuss Star commenter

Who pumped that poor cat full of air?
    Love this thread.
    Go KC!
    My cat could only get the better of a dog if she sat on him. She is a black and white version of the above

8. guinnesspuss

guinnesspuss Star commenter

9. Ma tum's nae full o' air - et's full o' scabby an' he disnae taste affae guid let me tell ya.
    Yer welcome tae join us beerpuss but this is a fight zone - we dinnae dae sappy kissy things here so here ye go.......
    [​IMG]

Dinnae ferget.....ah'm the boss o' a'body..........Killer rules!
    Oh Goad, ah'm nae weel - ah may have tae sick up scabby afore his mammy gets hame.

10. [​IMG]
    Oh tha's better...............

11. WeeScabbyDug

12. WeeScabbyDug

Ah'm awfy depressit....... ma mammy put mi in thi jile......she sez it waz coz daddi wuz cummin hame...but ah kno' it wiz coz ah wisnae awffy nice tae killer..........an' thi man it thi jile sez......he wiz awfy nervus.......

13. WeeScabbyDug

an' thin ah git bak....an' ther's TWA bliddy cats gangin' up oan me...........ah dinnae knae whit tae dae unless.........

14. WeeScabbyDug

Beerpuss....ah luv ye....ah've alwez luved ye....an' ma mammy likes ye tae.............

[​IMG] (ur ye jelous killer?)

15. WeeScabbyDug

Pssst........Killer! Are ye ther? New cat sez its a bettr mouser than ye are!!! I reckon ye shud tak' it oan!

16. WeeScabbyDug

Psst! Beerpuss! Killer reckons she wiz 'rear of the year!" But, it wiz ye...ah reckon ye shud tak' her!

17. WeeScabbyDug

18. WeeScabbyDug

Ah've done a bit o' stirrin' here.......ah'll jist tak' oan the winner! [:D}

19. Well, ah'm no bloody revivin' you agin you traitor......

[​IMG]

Ah is the boss o' yous all - an' dinnae ferget it. Now far is that beerpuss - gonnae duff him up again.......
    [​IMG]

Jest looking at ye fer the moment beerpuss...........................

Thread Status:
Not open for further replies.